loading...
یک دنیا اس ام اس و سرگرمی
sadegh بازدید : 740 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (1)

اس ام اس بوسه جدید(سری دوم)

یک دنیا اس ام اس و سرگرمی

www.sms123sms.ir

 

 

اس ام اس بوسه جدید

 

 

 

 

امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوس داغ فرستادم !

******************

 

یکی در آرزوی دیدن توست / یکی در حسرت بوسیدن توست

ولی من ساده و بی ادعایم / تمام هستیم خندیدن توست...

 

******************

گویند غروب جایی است که آسمان زمین را می بوسد امشب برایت غروب میکنم آسمان من کجایی ؟

 

 

******************

 

1 - بوس

2-بوس

3-بوس

4-بوس

5-بوس

.

.

.

بسه دیگه بوسم نکن مرسی !!!

 

******************

 

 

عزیزانى که اس ام اس ندارند بوس هم پذیرفته میشود آدرس اینترنتى ما ، دبلیو دبلیو داد ، داد داد نداد به زور مى بوسیم .

******************

 

 

به یک فرشته گفتم : برو و معشوقم که عاشقش هستم را ببوس !!

فرشته رفت و وقتی برگشت دیدم چشماش اشکیه و گریه کرده !!

به فرشته گفتم : معشوق مرا بوسیدی ؟! فرشته گفت :

نه نشد !! به فرشته گفتم : چرا ؟

فرشته مهربون گفت : دو فرشته هیچ وقت همدیگرو را نمی بوسن !

******************

 

 

ببخشید ، میشه یه بوس بندازی !؟

.

.

.

 

کانون بوس ندیده ها ! “

******************

 

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند / قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است

بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند / تارموی توست اما ریشه ی عمر من ا

******************

 

بسی مستی در ان چشم سیاه است / مرا صد آفرین در هر نگاه است

بی از بوسه ی گرم تو دارم / بر این تب آتش لب ها گواه است

******************

 

برو بشین رو پشت بوم روتو بکن به آسمون در جهت وزش باد یه بوس فرستادم برات !

******************

تمام شیرینی عسل از بوسه است

پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است

بهترین هدیه پس از یک انتظار

بشنوید از من فقط یک بوسه است

******************

 

من بــهـــانه می گیرم و

تـــــو

دهانـــــم را

با یک “بـــوســــــــه” ببند

******************

دلم بوسه ای میخواهد

که از فشارش , چشمانم سیاهی رود!

چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد را دوست دارم !

******************

 

از صورتت نقاشی کشیده ام

همانطور که دلم میخواست باشی

حالا چشمهایت فقط مرا میبیند

و لبخند همیشگیت

لحظه های نبودنت را

میپوشاند

فقط مانده ام

هوس بوسیدنت را چه کنم؟

******************

 

تــمام زخم هایــم

مـرهمـش لـب هــای تــوست

بـوسه نـمی خواهــم !

فـقـط حرفــی بـــزن

******************

 

خیره است چشم خانه به چشمان مات من

خالی است بیصدا و سکوتت حیات من

حق السکوت میطلبد از لبان تو

چشمان لا ابالی و لبهای لات من !

. ******************

من بـــهـــــــــــــــانه می گیرم و

تــــــــــــــو

دهانـــــم را

با یک “بــــــــــــوســــــــه” ببند

******************

 

چه خوب !

که من بهشت را

به بوسه های تو بخشیدم !

حالا

همه جا بوی بهشت دارد و

من ،

عطر بوسه های تو !

 

******************

دارد عــادتــم مـی شـود

کــه بــا دلــهره تــو را بـــبوسـم !

مثل گنجــشک هــا

کــه هــرگــز

آســوده از زمیـن ، دانــه برنمـی چیـنند!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Abolfazl در تاریخ 1391/08/25 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

سلام مطالب طیبایی دارین به وب ما هم سر بزنید . منتظرتونیم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام خدمت شما بازدید کننده محترم.خوش آمدید تبادل لینک با همه ی سایتها و وبلاگها دوستانی که مایل به تبادل لینک هستند ما رو به عنوان"یک دنیا اس ام اس و سرگرمی"و ادرس"www.sms123sms.ir" لینک کنن و لینکشون رو برای ما ارسال کنن.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وب سایت چیه؟؟؟
    به نظر شما چه مطالبی در سایت بیشتر باشد بهتر است
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 6,302
  • بازدید کلی : 284,763
  • کدهای اختصاصی



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    این صفحه را به اشتراک بگذارید