loading...
یک دنیا اس ام اس و سرگرمی
sadegh بازدید : 739 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (1)

اس ام اس تیک دار و بی معرفتی آبان ماه91

یک دنیا اس ام اس و سرگرمی

WWW.SMS123SMS.IR

 

اس ام اس تیک دار و بی معرفتی ابان91

 

دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم
کم رنگ است ولی دورنگ نیست

***********


داور قلبم سوت نداره
راحت باش ، خطا کن

***********


جای ِ خالیت پر نمیشود دیگر؛حتی...با خودت!

***********


مهربانيم را چنان گرياندند که بوي نا گرفت . . نامهربان شدم ...

***********


گذشت آنوقت هایی که مردم همدیگر را دور میزدند ،حالا از روی هم رد می شوند.

***********


بازی با رنگها بسیار زیبا و آرامش بخش است ،، به شرطی که از آن برای رنگ کردن همدیگر استفاده نکنیم

***********


از درد هاي کوچک است که آدم مي نالد
وقتي ضربه سهمگين باشد ، لال مي شوي....

***********


علم بهتر است يا ثروت ؟ باور کن هيچکدام ! فقط ذره اي معرفت

***********


اينقدر سرفه نکن
بيا چندتا بزنم پشتت
فکر کنم سکوت تو حلقت گير کرده

***********


هر روز تکراریست...
صبح هم ماجرای ساده ایست،
گنجشک ها بیخودی شلوغش می کنند...!

***********


ارزش بعضيا اندازه اشکه که از چشمات بيفتن
نه اندازه نبض که اگه نباشي نباشن ...

***********


به هر کس محبت ميکنم جانم فدا
مثل عقرب ميزند نيشم نميدانم چرا؟!

 

 

 

نسبت به تو حس کور ميلي دارم دور و بر خود هزار ليلي دارم من ناز نمي خرم شما هم نفروش چون عاشق کشته مرده خيلي دارم . . .

***********


يادت هست گفتم دوستت دارم و تو گفتي كوچيكي واسه دوست داشتن.من رفتم و بزرگ شدم اَن قدر بزرگ كه يادم رفت دوستت داشته باشم

***********


اگه يه روزي حس كردي دنيا و آدماش به تو اخم كردن ، دليلشو تو لبهاي بدون لبخند خودت جستجو كن

***********


خدا عشق را به شما هدیه نداد تا آن را در قلب خویش نگه دارید؛ عشقی که ابراز نشود، عشق نیست

***********


تورا آرزو نخواهم کرد ، هيچوقت ! تو را لحظه اي خواهم پذيرفت که خودت بيايي با دل خود ، نه با آرزوي من

***********


تنها گرگها نيستند که لباس ميش مي پوشند
گاهي پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن مي کنند..
عاشق که شدي کوچ ميکنند

***********


بيستون تو سرت بخوره
تو همين يك وجب ديوار فاصله را بردار...من باورت مي كنم!

***********


خيلي از يخ كردن هاي ما از سرما نيست.....لحن بعضي ها زمستونيه......

***********


در عجبم چطور هنوز ستون فقراتت سالم است وقتی با این انهدام  سخت از چشمانم افتادی !

***********


مرده شور تو ...
و اون عشق ات را ببرند
كه همه براي عشق شان " گل " مي چينند.....
اما تو , تنها چيزي كه واسه من مي چيدي.......
" صغري , كبري " بود

***********


خواهش میكنم : بی حوصلگی هایم را ببخش ، بداخلاقی هایم را فراموش كن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تورا می بخشم كه مسبب همه ی اینهایی

***********


گريه کردم تابدونى زندگى بى غم نميشه اگه
اس ام اس بفرستى ازخوشگليت کم نميشه

 

***********

 

نترسم که با ديگري خو کني
تو با من چه کردي که با او کني ؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام خدمت شما بازدید کننده محترم.خوش آمدید تبادل لینک با همه ی سایتها و وبلاگها دوستانی که مایل به تبادل لینک هستند ما رو به عنوان"یک دنیا اس ام اس و سرگرمی"و ادرس"www.sms123sms.ir" لینک کنن و لینکشون رو برای ما ارسال کنن.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وب سایت چیه؟؟؟
    به نظر شما چه مطالبی در سایت بیشتر باشد بهتر است
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 6,298
  • بازدید کلی : 284,759
  • کدهای اختصاصی



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    این صفحه را به اشتراک بگذارید